سفارش تبلیغ
صبا ویژن


روز سبزگی

 

آخرین وضعیت نوناپسانین…

 

همه ما خبرسقوط در ورزشگاه آزادی برسربازیکن ملی رو شنیدیم_خدا میدونه اشک تو چشام جمع شد وقتی شنیدم_.حالاپدرایشون درباره آخرین وضعیت دخترش تصریح میکند :نونا در شرایط نامناسبی است وبه دلیل از کار افتادن ریه هاش نمی تواند تنفس کند _الان که دارم مینویسم دستام میلرزه!_واکنون دربخش مراقبتهای ویژه با کمک دستگاه تنفس می کند.

واضافه می کند وضعیت دخترم وخیم ترازگذشته شده است ومسوولان سازمان تربیت بدنی برای درمان ضایعه نخاعی،ریه هاوپانسیون فیزیوتراپی قول اعزام وی به کشور آلمان راداده اند واگر به قول خود عمل کنند تا ده روز دیگر به آلمان خواهیم رفت ومعالجه نونا را در این کشور ادامه می دهیم.

محمد هادی پسانین ادامه می دهد:در این شرایط چاره ای جزاعزام نونا به خارج از کشور نداریم وهم اکنون نیز به دنبال دریافت مدارک خروج از کشور هستیم.

پسانین درمورد اعلام نظر پروفسورسمیعی نسبت به وضعیت دخترش خاطر نشان کرد:پست الکترونیکی حاوی مدارک پزشکی دخترم رااگر به کره ماه می فرستادند ظرف سی ثانیه به مقصد می رسید، اما نمی دانم چرا می گویند به دستش نرسیده وهنوزاعلام نظراز سوی وی انجام نشده است،اما چه وی بگوید نیاز به اعزام داریم وچه بگوید نداریم که من مطمئنم نیازداریم ، نونا باید به آلمان اعزام شود.

 

این الان اسمش چیه؟

وقتی با این جور مسائل روبرو می شم احساس عجز می کنم.

 

*** شبای قدربه یادش باشیم***

منبع: روزنامه جام جم

 


نوشته شده در دوشنبه 89/6/8ساعت 1:46 عصر توسط مریم نظرات () |

Design By : Night Melody

داستان روزانه